انتقاد منظور به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره نحوه تخصیص قیر رایگان

اخبار
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند که قیر رایگان همانند سال ۱۴۰۲ به دستگاه‌های مختلف اختصاص یابد که این مصوبه انتقاد سازمان رئیس سازمان برنامه و بودجه را در پی داشت. حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به نشست یکشنبه شب کمیسیون تلفیق بودجه تصریح کرد: […]
تاریخ انتشار 1402/10/18

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند که قیر رایگان همانند سال ۱۴۰۲ به دستگاه‌های مختلف اختصاص یابد که این مصوبه انتقاد سازمان رئیس سازمان برنامه و بودجه را در پی داشت.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به نشست یکشنبه شب کمیسیون تلفیق بودجه تصریح کرد: اعضای کمیسیون تلفیق با لایحه دولت مبنی بر تخصیص ۲۰ همت به قیر رایگان به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی موافقت کردند.

وی اظهار داشت: طبق این مصوبه وزارت راه و شهرسازی مقدار قیر معین شده را از وزارت نفت تحویل گرفته و همانند سال ۱۴۰۲ در سال آینده نیز بین دستگاه‌های مورد نظر توزیع خواهد کرد.

میرتاج الدینی افزود: این مصوبه انتقاد رئیس سازمان برنامه و بودجه را به همراه داشت، منظور معتقد بود که نحوه توزیع قیر رایگان باید در اختیار دولت باشد و در نتیجه توزیع قیر رایگان بین دستگاه‌های مختلف دقیق‌تر انجام خواهد شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون تلفیق رئیس سازمان امور مالیاتی در دفاع از تبصره‌های لایحه بودجه در حوزه مالیاتی گفت که برنامه ما برای سال آینده کشف فرار مالیاتی است و می‌خواهیم از کسانی که درآمدهای میلیاردی دارند و مالیات پرداخت نمی‌کنند مالیات بگیریم و برنامه ما فشاری را بر اقشار متوسط و ضعیف جامعه تحمیل نخواهد کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی دیگر عضو کمیسیون تلفیق بودجه نیز اظهار داشت: طبق مصوبه کمیسیون بنا شد تا شرکت ملی نفت مابه‌التفاوت قیمت نفت و میعانات گازی و سایر خوراک ها را از شرکت‌های زیر مجموعه خود دریافت کند که در لایحه دولت تنها به نفت و میعانات گازی اشاره شده بود که در کمیسیون سایر خوراک‌ها نیز اضافه شد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *